3.08.2009

Paltkoma

Befinner mig i någon sorts paltkoma efter besöket på IKEA idag.

Aldrig har jag ätit så mycket köttbullar på så kort tid! Det var som att någon skulle komma och snylta på min tallrik av denna underbara rätt. Jag var så inne i ätandet att jag knappt märkte när familjen försökte föra en konversation med mig. Och som grädde på moset tilldelades vi gifflar till efterrätt! Som jag har saknat dessa gifflar! Det bästa av allt var ju att de var gratis. Gratis ÄR godare.

När vi shoppat färdigt diverse barnmöbler och annat sprang jag vidare till den svenska mataffären. Där gick jag bananas och kastade ner pryl efter pryl. Endast ätbara saker såklart.

Så nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv. Känner mig helt uppblåst och aldrig har mina tjockisbrallor suttit så tajt som nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar