4.06.2009

Uppdatering

Jag har precis kommit tillbaka till slottet i Tyskland efter en underbar helg tillsammans med mina nära och kära i mina hemtrakter.

Saknar dem redan. Och min säng.

På fredagen kom min väska bort på flygplatsen i Köpenhamn, men det gjorde inte så mycket. Fick träffa alla mina älsklingar den dagen! Faktiskt alla, på ett eller annat sätt. Hade så himla roligt hela kvällen och jag var så stolt över mig själv. Vilket jag poängterade några (många) gånger. Jag höll mig vaken till 4.30, och det är jäkligt ovanligt för att vara mig.

Efter en frukost i solen på Jannes trappa fick jag umgås hela kvällen med min familj. God mat och skräckis. Det var mysigt.

På söndagen fyllde min älskade pappa 50 år! Grattis! Så då blev det kalas med tårta och 100 sorters kakor.

Ville verkligen inte åka tillbaka hit imorse. Men det gjorde jag och flygresan gick förvånansvärt bra för att vara mig. Och känslan av att inte vilja åka till Tyskland igen försvann rätt snabbt när jag möttes av ett väder som kan jämföras med svensk sommar. Hur varmt som helst. Så dagen har vi spenderat i en stor park inne i Stuttgart med picknick, karuseller och en massa lek.

Och kvällen avslutades på en mysig liten restaurang där jag åt mig mätt som ett svin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar